قوانین و مقررات

1) تمامی کالاهای ارائه شده توسط دی دی بوک پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه سفارش از انبار جمع‌آوری و از طریق پست سفارشی ، پیک ، تحویل حضوری(با هماهنگی و مشخص نمودن ساعت تحویل)  به انتخاب مشتری ارسال و تحویل می‌گردد.

2) کلیه کالاها به‌صورت نو عرضه می گردد و دی دی بوک به هیچ عنوان کالای دست دوم توزیع نمی‌کند.

3) کلیه کتاب‌های عرضه شده در سایت دی دی بوک دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد می‌باشند و به هیچ عنوان کتاب فاقد مجوز یا ممنوع الچاپ در سایت عرضه نمی‌شود.

4) مسئولیت کلیه مرسوله های پستی پس از تحویل به پست بر عهده اداره محترم پست جمهوری اسلامی ایران می‌باشد و پس از ارسال، دی دی بوک کد رهگیری مرسوله پستی را در اختیار مشتریان قرار می دهد که از طریق نشانی newtracking.post.irدر وب سایت رسمی سایت پست قابل پیگیری می‌باشد.

5) اطلاعات مشتریان (نشانی، شماره‌های تماس، ایمیل و ...) صرفا جهت ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مشتریان دی دی بوک استفاده می‌شود و به هیچ عنوان استفاده دیگری نخواهد داشت.

6)  تمامی سفارش های ثبت شده قبل از ساعت 16 روز کاری بعد و بعد از ساعت 16 دو روز کاری بعد ارسال می‌شود.

7)  بعد از ثبت خرید و پرداخت به هیچ وجه امکان اضافه کردن کتاب، تغییر تعداد و یا جا به جایی کتاب خریداری شده با کتاب دیگری نیست .

8) ناقصی فرم، سفیدی صفحات، پشت و رو بودن کتاب تا 7 روز بعد از دریافت بسته قابل بازگشت و تعویض است که هزینه بازگشت را دی دی بوک تقبل می کند، اما بعد از7 روز در صورت امکان تعویض هزینه برگشت و ارسال با مشتری است .

9)  پیک موتوری وظیفه ای بر تحویل درب واحد ندارد و تنها درب اصلی ساختمان تحویل داده می شود.

10)  ثبت نام در سایت دی دی بوک به معنی قبول دریافت پیامک اطلاع رسانی و فروش ویژه ها می باشد .

11) کلیه سفارشات از تاریخ 28 اسفند لغایت 14 فروردین در تاریخ 15 فروردین ارسال خواهد شد.

12)  در صورت حساسیت بالا در ظاهر و فیزیک کتاب لطفا از کتابفروشی های شهر خود خرید حضوری انجام دهید. دی دی بوک برای موارد غیر محتوایی که در بند 8 توضیح داده شد، تعهدی جهت تعویض یا پس گرفتن کتاب ندارد.

13) خرید از سایت دی دی بوک به معنی قبول تمام قوانین و مقررات در سایت می‌باشد.